Staatssecretaris Klijnsma aanwezig bij kick-off op 30 maart

Op donderdag 30 maart viert Stichting Leergeld Nijkerk samen met donateurs en netwerkpartners dat de stichting operationeel is. Na maanden van voorbereiding is de stichting klaar om te starten met de missie: alle kinderen mogen meedoen, want nu meedoen is straks meetellen. De kick-off is de aftrap voor het starten van hulp aan kinderen in de gemeente Nijkerk die in armoede opgroeien. Staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Jetta Klijnsma heeft vorig jaar extra geld beschikbaar gesteld voor kinderen die in armoede opgroeien. Leergeld Nijkerk is enorm vereerd dat mevrouw Klijnsma bij de bijeenkomst in Nijkerk aanwezig zal zijn om de officiële start van Leergeld Nijkerk te bekrachtigen.

Rabobank Foundation
Rabobank Randmeren draagt Leergeld Nijkerk een warm hart toe en heeft aangeboden dat Leergeld Nijkerk de ruimte en faciliteiten van de vestiging aan de Van ’t Hoffstraat mag gebruiken voor de aftrap. Leergeld Nijkerk heeft in de aanloop naar de officiële start al donaties mogen ontvangen van het Glazen Huys Nijkerk en verschillende bedrijven, particulieren en serviceclubs. Ook is er inmiddels een nauwe samenwerking met het Jeugdsportfonds. Tijdens de bijeenkomst op donderdag 30 maart zal de Rabobank Foundation een cheque overhandigen. Belangstellenden zijn van harte welkom om aanwezig te zijn en kunnen dit kenbaar maken via het contactformulier. De kick-off van Leergeld Nijkerk is op donderdag 30 maart van 15.30 tot 17.30 uur bij Rabobank Randmeren aan de Van ’t Hoffstraat.

Jetta Kleinsma, staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.